Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 09:50 - Какви мъже харесвам. Размислите на една българка.
Автор: jenana33 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3953 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Харесвам силните мъже! Балканци! Едни такива космати… все едно са с козина, в която може да се гушкаш.

Обичам да са мургави. Толкова мургави, че да не знаеш това цвят ли е или кир. Отвращават ме англосаксонците, по чиято млечна кожа се вижда всяка луничка, а от нея изниква хилав косъм.

Харесва ми също така да имат натурален аромат. Мразя мъже, които ми миришат на жена. Все пак аз не съм обратна и предпочитам да ме мачка истински, киселеещ, балкански мъж, миризмата на който да нося по дрехите си седмици наред.

Обожавам…Не! Обожествявам мъже с бирени коремчета. Доставя ми удоволствие да се облягам на тях, без да изпитвам угризения за ханша си. Дебелите мъже просто не ме комплексират.

Умирам да ме бият! …Или да правят секс с мен, когато не искам! Боя и насилието доказват могъществото на един мъж, а аз обичам могъщи мъже.

Още баба ми е казала: ако не ме бие, значи не ме обича.

Винаги си търся мъже, които да ми изневеряват. Да не би моя мъж да е най- смотан, че да не може да си намери свестна любовница?! Що за жена ще съм аз, ако поне веднъж мъжът ми не се захласне по друга, не ми изневери, аз не разбера, не му направя скандал и той не ми тресне истински, качествен пердах?! Що за скучен живот бихме имали тогава?

Завиждам на приятелките си, които издържат мъжете си. Само истински коравата и расова жена може да си намери загубеняк без стотинка в джоба и без амбиции. Запознайте ме с такъв!

Държа също така, съпругът ми да има дълго нокътче на малкия пръст. То е функционално, винаги модерно и необходимо за ежедневната работа и хигиена на ушния канал. Дори да няма- аз ще му го направя, защото винаги се грижа за половинката си.

И много обичам просташките вицове. Кой каквото ще да казва, но ако човекът до теб не може да разкаже цветущо някой мръсен виц, има ли изобщо на какво да се засмееш в този скапан живот?!

За съжаление зная, че не съм достойна за такъв мъж! Нямам филър на устните, не съм 45 кг, макар да съм висока 1, 50 см. , не съм руса …дори нямам екстеншъни! Загубих „най- милото си” едва на 19 и направих грешката да завърша висше! Аз просто не заслужавам породист, балкански субект, защото сутрин не се гримирам. Кой ще набие мен- бедната касиерка в банка?! Кой ще пожелае да ми разкаже мръсен виц, след като телефона ми не звъни с „Нищо не знаеш” на Емануела и Крум?!

Кой ще изневери с най- добрата ми приятелка, след като това е майка ми?!

НЕ! Аз просто не съм достойна за истинския българин! 



Гласувай:
5



1. tani4ka73 - Очевидно и аз!
07.03.2012 09:59
Много си права за съжаление.
цитирай
2. idealist - :)
07.03.2012 10:00
Добре обобщено и интересно написано! :))) Забравила си да кажеш, че идеалът ти за мъж трябва да гледа и много мачове, да кани и приятелите си да гледат също. За да може ти да им слугуваш и да им се радваш! :)))
цитирай
3. анонимен - Прекрасна ирония!
07.03.2012 10:14
Обаче....както обикновено медалът си има и друга страна. Дали си видяла и истинският образ на българската жена? Сламка по темата. Писана от жена, между другото...

http://www.webcafe.bg/id_1720842603_Obrashtam_se_kam_vsichki_dami_

Хубав ден от мен :))
цитирай
4. chipollino - Да, и по възможност да е беззъб и с дъх ...
07.03.2012 10:14
Да, и по възможност да е беззъб и с дъх на умрели лебеди - т`ва забрави да го споменеш...също ако може да е силен като бик и почти толкова умен :))))))))
цитирай
5. анонимен - ?
07.03.2012 14:51
kvo da kaja munci ,da ne tai ragal ludia minio?i koi maikati sisa galia ili gergana ili desa ili mariana sa pitam edna ot tez csi no koia ne nam?a kremenka,iasno.ok ludo vsicski sa ti malki vervam ti otkacena si kat teh.
цитирай
6. анонимен - Малко, подло разказче!
07.03.2012 15:39
Малко, подло разказче!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jenana33
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 36403
Постинги: 9
Коментари: 25
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930