Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2012 20:39 - На вниманието на жените в нужда- потърсете „Корпус за бързо реагиране“ (КБР)
Автор: jenana33 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1837 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.02.2012 20:40


imageГледала ли си някога филм, той много да ти хареса , но да не искаш да го повториш? И на мен ми се е случвало. Отдавна не бях преживяла обратното- да отида с недоверие на кино, да пуфтя, защото пред салона е блъсканица и… да започна да се смея още на първата минута след началните надписи! Ама така да се смея, че да търся дистанционно, за да си връщам най- готините моменти (което е гаранция, че ще си купя DVD-то или- да ме прощават авторите- но ще си го изтегля от първия възможен източник). Ако искаш да усетиш подобен кино екстаз- отиди на „Корпус за бързо реагиране“!!!!! Аз го гледах преди теб- на премиерата.
По принцип не обичам да ходя на премиери, защото не понасям когато друг е в центъра на внимание, но адски уважавам продуцентите от Профилмс. И явно е имало защо. Вълненията започнаха още от влизането на звездите по червения килим в мола на Стамболийски. Лично аз си чаках Мариан Вълев, който е новият ми любимец. (Един приятел- гей ме питаше дали не го помня от „Граница“. Не го, бе мамка му, тогава се заплесвах по Чочо Попйорданов, ама щом моя приятел го е фиксирал, значи си е бил готин още като младо актьорче). Та чакам аз до червения килим ( почти като на Оскарите) и Светка ( русата ми приятелка, която пък харесва Георги Стайков, който също видяхме) ми каза: „Какво чакаш тук, Вълев си купува сандвич ей там и е в червен костюм?!“ Затичах се към fast food зоната, но не го видях…
После разбрах защо- ами не беше с червен костюм, а в костюм с цвят сьомга!!!!! Появи се заедно с Денис Ризов и аз си взех автограф и от двамата!!! Но, чудесата не свършиха до тук.
Всъщност те започнаха още като се натъпкахме в зала 7 ( с хората на опашката си станахме близки докато чакахме звездите да се навървят по червения килим)! Едва си намерихме места- нещо, което рядко се случва в кино! И… започнахме да се смеем!
Не мога да разкажа целия филм, защото няма да ти е интересно, докато го гледаш. А и не мога да възпроизведа репликите на героите, за които дълго ще се говори и ще влязат в златния фонд на българските лафове.
Но ето кратка статистика според Жена на 33:
Най- добри продуценти- http://www.profilms.bg
Най- секси изпълнение- Мариан Вълев излиза от басейна по татуировки (за съжаление – видни само на ръцете )
Най- типично име за нашите географски ширини- Онур- на котето, което КБР спасява
Най- готина фраза- Аслъ!!!!!- Евала за Евгени Будинов
Най- силно присъствие- Стойко Пеев- появи се и отнесе всичко около себе си! Искаме да го гледаме още!
Най- красиви очи- тези на Ивелин Найденов.
Най- добър актьор, за който не си подозирала- Васко Мавриков- браво, че се впусна в киното!
Най- добър сценарист, за който не си подозирала- Васко Мавриков, заради това, че постигна най- трудното- разсмя до сълзи капризния български зрител!
Най- хубава жена, за която си мислела, че никога няма да се възстанови след раждането- Диана Любенова.
Най- секси дикция- Мариян Вълев с неповторимите си „ч“ и „ш“, звучащи като „чь“ и „шиь“!
Най- банална бабка- Латинка Петрова- не че нещо, ама стига вече.
Най- заслужаваща да се показва повече – Карла Рахал.
Най- незаслужаващ да се показва повече- Захари Бахаров ( заслужено го нямаше в КБР).
Най- добър оператор- Добромир Николов– неприлично млад, но с явен талант.
Най- неочаквано добра роля- на Евгени Будинов като Гецата.
Най- очаквано добра роля- на Башар Рахал като циганина Кутрум.
Най- добър режисьор- Станислав Дончев- ето че можело да се снима кино в България!
Най- нова мода- гуменки с черна сатенена рокля- Дияна Любенова на премиерата.
Най- безпомощно присъствие извън екрана- Черната Златка на премиерата, облечена в абитуриентската си рокля.
Най- безпомощно присъствие на екрана- Черната Златка, която членоразделя няколко реплики на финала.
Най- очаквана премиера за началото на 2013-та- Корпус за бързо реагиране – втора част!
Джема Рей 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jenana33
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 36459
Постинги: 9
Коментари: 25
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930